Page 79 - XX LAT KLUBU ROTARY LUBLIN - CENTRUM
P. 79
Następnie Marek Łatko, informatyk dystryktu, przedstawił drogę przepływu
informacji elektronicznej pomiędzy klubami i osobami funkcyjnymi w dystrykcie. Przy tej
okazji podkreślony został duży wkład Marka Łatki w uporządkowanie stron wewnętrznych
dystryktu, W dalszej części Łukasz Grochowski omówił nową politykę PR. Podkreślił fakt
istnienia „brandu” Rotary, który należy wykorzystywać i promować. Wskazał też sposoby,
jakimi można to robić.
Mowa była również o planach na najbliższe lata dla programu wymiany młodzieżowej -
tę część poprowadził DG Krzysztof Kopyciński.
Ostatnim punktem spotkania była prezentacja z okazji 100-lecia Rotary Foundation,
przygotowana przez DGE Jerzego Korczyńskiego, którą omówili PDG Janusz Potępa
i VTT Chair Jacek Telenga. Przytoczono statystyki obrazujące liczbę i wielkość
zrealizowanych dotąd grantów globalnych i dystryktalnych oraz realizowanych aktualnie.
Jacek Telenga zaprosił uczestników spotkania na konferencję Rotary Foundation, która
odbędzie się w Łodzi w dn. 25-27 listopada, poświęconą realizacji grantów.
W przerwie obrad uczestnicy konferencji zwiedzili Muzeum Bolesława Prusa znajdujące
się w pałacu Małachowskich.
Jacek Telenga
ROTARIANIN 5/2016 s. 45.
7 XI 2016 r. Gościem klubu była Dorota Ignatjew
dyrektor naczelny Teatru im. J. Osterwy w Lublinie.
Dorota Ignatjew jest absolwentką wydziału lalkarskiego
we Wrocławiu (1992) i wydziału aktorskiego w Krakowie
(1994). Asystentka Jerzego Grzegorzewskiego przy realizacji
„Miasto liczy psie nosy” w Teatrze Studio w Warszawie
i „Tak zwana ludzkość w obłędzie” w Teatrze Starym
w Krakowie. W latach 1995-2003 aktorka Teatru Polskiego
w Warszawie.
Od 2003 r. asystent reżysera w Teatrze Narodowym.
Reżyserowała „Cyjanek o piątej” Kohouta w Teatrze
Żydowskim. W 2008 r. reżyserowała „Utarczki” C. Hayes
w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej. W tym samym teatrze
w 2010 r. grany był spektakl w reżyserii D. Ignatjew
„Norymberga” Wojciecha Tomczyka. Reżyserka spektaklu „Walizka”. D. Ignatjew była
również reżyserem obsadowym takich filmów jak „Matka Teresa od kotów” Pawła Sali, „U
Pana Boga za piecem” Jacka Bromskiego. Była drugim reżyserem przy realizacji teatrów
telewizji „Kryptonim Gracz”, „Gry operacyjne” w reżyserii Agnieszki Lipiec-Wróblewskiej.
78